تناسب پوشش و رفتار با فرهنگ
علمی-اجتماعی
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:47 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

این موارد مربوط به اکثریت یا بیشترین تعداد افراد جامعه می باشد و در نتیجه به استثنائات و بالاتر و پایین تر از نورم جامعه

کار نداریم.

چه کاری از چه کسانی شایسته و مناسب نیست و ایراد چندانی با توجه به غلط بودن کارشان در ارتباط با شان و طبقه اجتماعی گرفته نمی شود.

اگر یک کشتی گیر یا وزنه بردار در هنگام خوردن غذا لقمه های بزرگ بردارد و چند تا نوشابه هم روی غذایش میل کند و بعد هم چند تا آروغ با صدای بلند هم بزنه کسی چندان ایرادی ازش نگیره

ولی این کار از یک دیپلمات یا سیاستمدار یا استاد دانشگاه ویا پزشک و مهندس و با  تحصیلات بالا  بسیار زشت و نکوهیده و زننده است.و مورد ریشحند و تمسخر مردم نیز قرار خواهند گرفت.

اگر یک  آرایشگر با آرایشهای آن چنانی و با لباسهای نامناسب در مجامع و محافل و شبکه های تلویزیونی حضور یابد و ظاهر شود و در نحوه نشستن خود بسیار نامناسب بنشیند ایراد چندانی بر او وارد نیست ولی  هرگزیک پزشک متخصص یا فوق تخصص یا مهندس کلا فرد با تحصیلات بالا و از خانواده ی خوب این کار را انجام نمی دهد.

اگر یک مطرب زاده بخواهد برود خواننده و نوازنده و هنرپیشه شود کسی بر او خرده نمی گیرد همچنین این افراد اگر معتاد و فاسد شوند و منحرف گردند برای آنها عادی است زیرا در چنین جایی وبا چنین فرهنگی بزرگ شده اند.

 مطرب طبقه بسیار پایین جامعه محسوب می شد که در بیشتر مناطق دور از شهر زندگی می کردند و مردم از آنها برای جشنها و مراسمشان بهره می جستند و این افراد با نوشیدن مشروب و خوردن کشیدن مواد افیونی و استفاده از زنان فاسد در مراسمشان شناخته شده بودند و معمولا خصلتهای مربوط به مطربها را دارا بودند بد دهن و هتاک و دارای اعتیاد و فساد اخلاقی.

زنان فاسد به عنوان رقاص توسط مطربها به مجالس جشن و شادی برده می شد و امروزه فرزندان چنین افرادی به سمت فساد و فحشا کشیده شده اند.

اگر چه بعضیها سعی می کنند که مطربها رااز این بد نامی به خوش نامی بکشاننند تا شاید خود را نیز به این ترتیب بالا ببرند.

طوری از مطربها و فرزندانشان حرف می زنند انگار  از بتهون و موتزارت و شوپن  و شوبرت وچایکوفسکی و باخ و بزرگان موسیقی جهان سخن می گویند.

  سعی می کنند تا آنها را بزرگ کنند و از آنها با عنوان استاد یاد کنند در صورتی که افراد خانواده خودشان از کار انها و از این که متعلق به این خانواده ها هستند شرم دارند و سعی می کنند که  دیگران متوجه این امر نشوند. حتی فرزند ان یا نوه ها  و نتیجه های مطربها   که ازطایفه مطربها هستند  از این که آنها را به مطربها منتسب کنند ،خودداری می  کنند.

اگر کسی که در محله ها و خانه های فساد و فحشا زندگی کرده و رشد کرده و بزرگ شده و از اولیایی از همین قماش به تن فروشی و روسپی گری بپردازد ایراد چندانی نیست

اگر از همین طبقات افرادی همجنس باز باشند و حتی با یکدیگر ازدواج کنند و با افتخار بخواهند در سایتها و فیس بوک و یوتیوب و... این مسائل را عنوان کند تا با این کارشان هم قبح و زشتی این اعمال شنیع را  کم کنند و از بین ببرند وو هم تبلیغی برای گرفتار ساختن دیگران انجام دهند تا تنها نباشند و انگشت نما

یا  کودکان کار اجباری که در خیابانها از کودکی به انواع کارها گمارده می شوند و از همان کودکی مورد تجاوز و دستکاری قرار می گیرند و در بزرگسالی خود به عنوان آلوده کننده جامعه در می ایند.

هرگز از اشراف و خان زاده ها و ارباب زاده ها و آقازاده ها و افراد و خانواده های نجیب کسی دچار بغز ش و اعتیاد و فساد اخلاقی نمی شود زیرا آبرو بزرگترین چیزی است که در این گونه خانواده ها  در درجه اهمیت قرار دارد و از کودکی به فرزندان آموخته می شود.

در نتیجه افراد را می توان با توجه به نوع پوششان  و رفتارشان تشخیص داد که از چه فرهنگ و خانواده ای هستند.

بنابراین  کودکان و نوجوانان وجوانان فریب تبلیغات شبکه های ماهواره ای و اینترنتی فیس بوکی و یوتیوبی و سایتها و وبلاگهایی که فساد و بی بند و باری و اعتیاد و فشا و هم جنس گرایی را یک مساله بسیار عادی تلقی می کنند و سعی می کنند دیگران را نیز به این سمت بکشانند   را نخورند و بر اساس شان و منزلت خانواده و فرهنگ خودشان رفتار کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 584
بازدید دیروز : 763
بازدید هفته : 2076
بازدید ماه : 6366
بازدید کل : 3513170
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>